Úřední hodiny a vyřizování úředních záležitostí na obecním úřadě od 13.10.2020
V souvislosti s mimořádnými opatřeními žádáme občany, aby dodržovali nařízená pravidla a upřednostnili k vyřízení úředních záležitostí písemnou , elektronickou nebo telefonickou komunikaci. Elektronická komunikace je umožněna prostřednictvím datové schránky, e-mailové adresy ou@prisimasy.cz nebo e-podatelny.
Pokud je k zajištění úřední záležitosti nezbytná osobní návštěva, je nutné předchozí telefonické či e-mailové sjednání osobní návštěvy.
Vstup do budovy úřadu je možný pouze s ochrannými prostředky dýchacích cest (nos, ústa), jako jsou roušky, respirátory, šátky, šály apod. Je nezbytné dodržovat bezpečné odstupy mezi osobami alespoň 2 metry. K dezinfekci rukou je připravena nádoba s dezinfekcí.
Děkujeme za pochopení a přejeme hodně zdraví a sil do nelehké doby.
Datum poslední aktualizace: 13. 10. 2020 13:03